Wednesday, July 7, 2010

寬恕

我絕對是一個"粗線條"冒失的人,所以很多時候得失了旁人而不知。

一世人至少遇到3次人家來向我道歉,因為嬲了我好一陣子,覺得應該forgive我,所以向我表白,叫我forgive的事件!!!

作為當事人的我當然是如夢初醒:"mug佢一直嬲緊我?因為邊單???"

在常常痛到死,及面對不少身旁人"大大單"事情的情況下,真的沒有心力去追問前因後果,太累了!

只是為他們因著神的教導,可以鼓氣勇氣,向我表白,叫我原諒而感恩!

唉!還是那句:撒旦最種意見到我們不和,最唔想見到我們復和吧!

而一個人唔肯寬恕人地,最苦的往往是自己,因為對方其實真的可能矇然不知,或者就算知情,都無你咁苦毒!(我總想到一個人緊緊抓著刀口不放,不斷在流血的畫面!)--唔係D戲點解會有咁多報仇說恨,基度山恩仇記式的橋段呢?

何苦呢? 放過別人,也是放過自己!

5 comments:

Anonymous said...

我也曾經試過有咁樣的經驗,一次某人走來無端端跟我說:我原諒你!然後就走開了。我火都離埋,心裡面諗:『這算甚麼意思?一句「我原諒你」就真係當我得罪咗你呀?發你個春秋大夢呀!』

我覺得這種「我覺得你得罪我,我而家原諒你」的態度十分萬二分討厭。呢種做法最乞人憎的地方就是,你被佢冤枉你得罪佢,但係就連幾時、邊處、點樣都唔知,簡直係屈得就屈!佢仲要係點都唔話你知,等你諗餐死。呢種做法最最最最最令人討厭!

老實講,有時明明只係佢哋自己敏感,甚至是自討苦吃,卻表現到「係你錯,係你得罪佢,佢而家原諒你,佢好大方」。荒——荒謬個荒呀!

〔唔好意思,事隔幾年,諗起都仲把幾火。借個機會發咗出嚟。唔該哂!〕

仲有未完的話:如果佢哋真係「因著神的教導,可以鼓起勇氣」,就應該將事情和盆托出,而不是將原初的事件隱瞞,只說寬恕啦。佢哋根本就無打算和解,下一次你再做同樣的嘢,佢哋就會給你定型,說你「又係咁喇」。唔好俾佢哋呃你呀。

Anonymous said...

Oh, 忘記留下名字,唯恐惹來胡亂猜測。nc

Anonymous said...

NC

你真係好火!或多或少體會你的火氣…因為唔知道被人forgive d mug, 及被要求forgive, 是一件很莫名其妙的事!

不過事已過後+自己又完全無感覺,又要聽返d解釋,我又覺得幾無謂及累--除非真係有需要知啦!

記得上洗禮班時,導師曾教我們:如果你嬲了人而對方不知,自己向神處理過後,無必要向對方透露,重要是自己真的let go!--今天突然想起,覺得很有道理!

Anyway,有興趣知道你是誰?唔好叫我估大堆可能的nc....哈哈!由得你啦,想講全名就講!

Anonymous said...

就係唔可以公開響全朵嘛。

Anonymous said...

Gen chan ne o! (無相干)!

尊重你啊!