Friday, February 18, 2011

戲假情真

新近活脫脫在演繹"天涯俠醫"內戲中人的心路歷程:

(一)"唔想俾你知…"

劇中齊醫生得了肝癌,一直對家人,及他所喜歡的晴晴隱瞞,因為唔想他所愛的人擔心…

vs"黃薰,明叔唔俾我講俾你知,醫生話佢有血癌,佢真係好錫你,怕你擔心,怕影響你身體…"昨晚蔡太終於"爆"給我知,令到我今天清晨"紮醒",一直在反履思考此事,殊不知6時多電話響起:"黃薰,明叔在急症室,情況危急…"

(二)"完全做唔到嘢…"

劇中yoyo的父親憶述yoyo動心臟手術時,自己的心情:"完全做唔到嘢…"

vs周三整個早上想起牧師正在手術中,我整個人完全function唔到,不斷祈禱,不斷撹東撹西,不斷為牧師發出代禱要求給唔識他,但識我的肢體,也逼自己預備下午的查經,但精神完全集中唔到!也前後為他的手術哭了N次,這個早上鄧姑娘一個來電問候他,教我又大大哭了一大場!

直到大家收到師母的SMS謂手術成功,才如釋重負,心中放下大石!!!

(三)"唔可以無咗你…"

劇中yoyo大小姐得悉齊醫生癌症復發,大哭說:"我唔可以無咗你…"

vs每每想到牧師開腦之後的情況,我便很忐忑不安。剛剛的周三祈禱會,神學生帶我們看亞伯拉罕獻以撒的事件,我想到如果沒有了牧師在我們中間,我真的接受不了---在公在私。

我真的無法"把牧師獻上",原來我真的很愛他---我的同工,我的牧者,我的假想父親!

(四)"唔想醫病…"

面對一場無把握,卻一定辛苦的化療仗,齊醫生嘗試過放棄,選擇把握已有的時間作他想作的事。

vs今天醫生問我,想唔想試一隻未試過的化療藥,我立即"拪手兼拎頭",咪撹!
"咁又係,無把握,只係試吓!"佢慨嘆。

可愛及結婚3年的她,話也想給我利是,但又因過了年15全已收起;又想幫我,但我又唔想試,終於找到地方幫了我一個忙---開了一隻新止痛藥,應該無嗎啡咁辛苦!

多謝你,p醫生!

1 comment:

Anonymous said...

"His eye is on the sparrow, and of course He watches you."
sw