Thursday, February 24, 2011

同舟共濟

"其實我地兩夫婦一直想開口問有mug地方可以幫手,但又唔知點開聲…"
"但你地忙成咁,邊有時間過來幫忙?"
"傻啦!大家兩間教會根本是一家人,我地同工都一直有為何牧師祈禱,我地人多,有需要一定可以安排得到…"
"你唔好撹到我喊!"我說。"你咁講我都會喊!"她說。

好姊妹下午一通來電,令我超感動,盡訴心中情。
因為是一家人,家人有難,自然會忘我地想法拔刀相助,那會再計較其他?

最感動的是,剛剛才得悉她因家庭及事奉的壓力,弄到哮喘,現在要一直帶藥在身。
只因為是一家人,點會計???

教會姊妹也在facebook上主動問到,在明叔的喪禮上可幫手的地方,一邀請她,二話不說,即刻ok幫手當司琴。
因為有心,因為一家人,因為愛!!!

一家人,就是會自動波地同舟共濟,一切恩怨情仇,在死人塌樓,大是大非下自然會放埋一邊,甚至一筆勾消,大家當下只會以大局為上。

除非心底裡根本無當過其他人是一家人,只是一直抽離,及抽身地在這個群體,憑己意地自出自入,任我行。

唉!輕視別人的愛,也踐踏了神的愛!

(德國神學家潘霍華當年一早有機會逃離德國前往美國,脫離納粹德軍的魔掌。
不過,他表示,在這個時候不能獨善其身,沒有和同胞一起經歷這段歷史,選擇留下。

結果,他因計劃刺殺希特勒不遂,被關進集中營,但在其中活出美麗的見證。
最後,在二次大戰結束前一個月被絞死。
享年39歲。)

2 comments:

Anonymous said...

嚇死人咩,出動到用潘霍華來做比較!(乜佢唔係俾人槍決,而係絞死 gea 咩?)
感動,係因為之前另一個她的拒絕嗎?
其實其他播道會的同工都願意幫手。朱姑娘早已經出咗聲,還有遲些來的陳牧師,佢哋都係主動提出可以幫手。所以一家人,係主內一家哩!sw

Fan said...

哈哈,唔想嚇死人,只是咁啱聯想到吧,我都唔想自己死得咁慘!

佢點死? 我也只是信wikipedia…加少少印象,無深究。

感動,唔止係因為你說的事,而是唔明點解一個個只停駐話在此 "家"受傷,而睇唔到唔少為他們付出過的,對他們的愛…?邊個係屋企無受過傷,但自問自己又有幾付出,及珍惜其他屋企人,同埋屋企是生是死?

無錯,"箴 17:17 朋 友 乃 時 常 親 愛 . 弟 兄 為 患 難 而 生 。"