Saturday, December 25, 2010

假齊藤太太

"正義靚太"中的齊藤太太是一個路見不平,不能不嗚的人。

今晚我竟主演了一幕港產版的齊藤太太,不過肯定是pseudo,即空有外殼,和實際相差遠的人!

事緣一個人用膳畢,一出餐廳即見他在路上抽煙,還問我明天可否代他奉獻,因為趁聖誕節他想自行放假唔返教會。

俾我"蛾"佢一輪,佢正要折返餐廳之際,竟把未熄滅的煙頭隨意丟在地上。

"唔可以隨地丟煙頭!!!"我大叫,完全和"正義靚太"中其中的片段一模一樣!
"你幫我丟!""唔得!"
"我要入返去埋單,唔係佢地以為我走佬。"
"我係到等你。"

嘩!好似好正義,好一個港產版的齊藤太太呀!

雖然最後成功"逼"這位弟兄把煙滅了的煙頭丟進垃圾桶,但我邊行返家,心中邊自問:"如果當事人不是這位我認識,又聽我話,單純的弟兄,我會唔會咁勇???"

唉!未必!

記得在法國讀書時,一次深夜獨自在巴黎地鐵車廂內,一班年青人衝上來,又吵又亂丟垃圾,好似是花生殼。

我站在一旁,氣得很,但唔敢出聲,只是向神祈禱傾訴。

沒想到突然有幾個地車員上了車,票控了他們,噢!真的大快人心。

我真的不是一定勇猛,日常遇不平事也未必出聲,但會祈禱--問神點算,或承認自己唔得,等神出手!

說到底,自知自己只是一位"假齊藤太太",有義憤,未必有行動的怕事人!!!

No comments: