Saturday, December 11, 2010

好痛

親愛的天父,

我知道…

相對很多很多癌症病人,我已經非常非常非常幸福---仲係到,唔痛的日子大大多過痛的日子,仲可以周圍去,甚至飛…

我也算是一個感恩的人…

感謝主過去一周有5天無事,如常生活; 感謝主痛果陣時總搵到一些姿勢無咁痛,而且瞓完無咁痛; 感謝主前日下午超快起咗明天水禮個講章draft,牧師昨天早上超快和及時俾到很好的comments(知道點改),我昨天一整天才可安心養病---痛足一天而唔駛擔心。

今天更可無痛返工,超感恩!

只是,上帝,我可唔可以再貪心D--唔好痛咁密,唔好痛成咁(開始要用"嗎啡"頂住同一時間唔同部位的痛,雖然每次只是2.5ml),超難頂?

唉!

No comments: