Thursday, June 17, 2010

遇到好醫生

今天覆診QE內科,難得遇上年青友善的他,讓我對我的病有進一步的了解。

”醫生,人體只是有幾組重性肌肉呀?”我問他,因為我一直以為只有眼啦,呼吸系統啦,及食道啦會受我個病影響。

”唔係,重性肌肉無力症只是n年前發現時定下的名稱,其實全身的肌肉都可以受影響,例如有一些人眼皮dub,有一些人四肢無力,有一些人連頸也抬唔起…你未見過呀?”

”未呀!”

”你個病主要係自己的抗體殺晒肌肉神經末梢的receptor,咪接收唔到signal囉!D大力丸做返橋樑,等D signal可以傳達!”

”咁我係未可以再減藥?”

”你的病都算非常輕微,有些病人食到幾十mg一次,打埋類固醇都唔得!不過,你都唔可以斷尾,要繼續食!”

好心的他更關心我的過期藥,夠唔夠止痛藥,甚至破天荒主動叫我驗血--從來未有醫生會咁offer我。

見完他,我心真的滿是感恩,除了有時因累而”大舌頭”外,我一直沒有重影,又未試過四肢無力,對眼又一直有好轉,先至可以做到咁多嘢!

跟住再用$10拿到夠我4個月食的一大堆藥,睇完醫生拎埋藥,全身仲有$20剩,更加叫我感恩!哈哈哈!

No comments: