Saturday, June 26, 2010

等.再等

期待已久的電郵回覆,終於抵,不過…oh la la, 點解會無attachment? Oh my God!

由於一直思路不通,加上真的超級忙及倦,我今次講道破紀錄到周四傍晚才出到一個中英夾雜的的detailed outline,"拿拿林"傳給牧師,想聽他意見。

今次一個難題是牧師一家正在美國"漂留",唔知人在那裡,更重要的是唔係成日上到網。

昨晚同步看著亞視的"犀利哥"(超慢的節奏,和劇中人同步經歷戀愛、改變及考驗)和無線的"犀利妹"大結局(超快地發生一件又一件事,流水交帳),同步check住電腦,一直都無消息。

牧師一日唔履,我又大改唔到,心lawlawluen…再check美國當地的時間,全是周五上午時間。心想,幸好,還有最少一天(因為知道牧師於當地周六上機返港),再等,瞓醒一定有結果。

今早一起床便開機,果真收到他的mail,寫了一些寶貴意見,並叫我"Please see my comments, not many."

唉!附件在越洋中失了,定係佢唔記得attach???點算?今天又要心掛掛地等了!!!

天父真的在幽我一大默,磨我的耐性。

正正這篇講道就是"談情說愛"---愛是恆久忍耐!

3 comments:

Anonymous said...

Praise the Lord, his attachment arrived finally, at 11:25 am (HK time).

I can "open pen" now!

Thank u, pastor!

Fan

Tiff said...

今天的msg很好呢! 雖然我只能在午堂介紹自己前聽到一半信息, 不過都很有提醒 ^^
也感謝主, 你午堂沒有跌Walt!

Anonymous said...

"世伯,謝謝你的祈禱,今天講道順利,盡了力,反應是有彈有讚!最好笑,是有人完了對我說,話我靚!"我向我的忠心代禱者匯報,而且不斷傻笑:講完道竟有人即時向你comment你瘦了,靚了,實在令人啼笑皆非!

"我有為你祈禱,有人讚你靚,仲有…"

"唔係ma…"接著我打趣地向他曉以大義一番,叫他以後唔好祈埋d咁嘢!

"你唔好笑,撹到我下次唔知點為你祈禱!"他嚴肅地表示。

噢!講笑講出事了!我連忙"補飛":"我講笑喳!多謝你,你想點祈就點祈啦!"

上帝果真聽禱告,咁都成事!哈哈哈@@!