Monday, April 18, 2011

皓皓俊語

~~~唔知?
"皓皓問我,點解全校咁多人話佢cute?真的,有高班人,有同班同學仔。"妹妹說。
"皓皓,咁你覺唔覺得自己cute?"我問他。
"...."小姨甥一臉茫然地看著我,唔識答。(和小姪兒唔明白為何同班一位女同學仔,每次見到他都會緊緊地擁抱他,令他費解的情況相若。)

~~~點解?
"媽媽,點解在我細個d相內,你咁瘦,我咁肥;但係依家你咁肥,我又咁瘦?"
"...."妹妹都唔知點答。

~~~唉!
妹妹憶述那次在馬路上走,為了避走得太近行人路的車,連忙拉起皓皓的手一事。
"媽媽,點解你要拖我的手?"皓皓問。
"依家媽媽可以拖你的手保護你,等你80歲時,我便無力拖了。"妹妹答他。
"到我80歲時,唉!我都唔想講,你都知……"(言下之意是:到時你都不在人世了!)
"...."作母親的被他弄得哭笑不得!!

No comments: