Friday, October 22, 2010

及時的回應

昨天放假在家,中午煲好湯,煮好中飯,背脊無端端又痛起上來,隱隱地。

咁就被逼做唔到嘢,睡了一個下午的覺,醒時仍有點痛。

一有痛,人便累,便無心機。

心內和神說: "我都係唔好計劃太多,未來很多事未必一定有我份。"有點晦氣,新近的信心打了折扣,因為疼痛每周至少"探訪"我一大次。

不久,姊姊抵家,從信箱拿來友人託朋友寄給我的卡及小禮物。

卡上竟寫著: "Fulfill your destiny. You're still on the way!!"

神又及時和我說話,鼓勵我,繼…

~那次(上年9月)我自言自語向神說想放棄,一開手機,竟出現友人的SMS: Dn give up.:'(Pray 4 u.

~那次(今年年初)我行過教會的差傳board,自言自語向神說,今年教會唔一定要去到日本短宣,你話事啦!因為宣教士遲遲未回答我的email,點知心一講完,電話即響,竟是日本宣教士來電:"黃姑娘,唔好意思,一直記得有d嘢未做,原來係唔記得回覆你的email…"(果刻我真的嚇了一跳,俾神!)

~那次(今年暑假)我自言自語向神說,今年都係去唔成日本短宣,電話即響,竟是日文老師來電。

~那次(今年暑假)我又自言自語向神說,今年未必有我份去日本短宣,電話即響,竟是日本朋友經香港在機場來電…

~那次…

主真的很近,而且祂一次又一次叫我唔好放棄,不要太易灰心。

唉!信心學習!

No comments: